Never ending story

I husker måske problematikken med hvid sofa smurt ind i blå farve? Som Idémøbler ikke gider svare på, hvordan man fjerner?

Det har efterhånden udviklet sig til the never ending story. Som sagt ville de jo være 8-10 dagen om at komme med et svar. Da der var gået 3 uger, mailede jeg til dem igen og spurgte pænt om ikke de 8-10 dage efterhånden var gået…?

To dage efter ringede en dame fra Idémøbler og spurgte om jeg havde bestilt tid til et sofaeftersyn?

Ikke mig bekendt. Men nu jeg havde hende, ville jeg hellere høre om ikke jeg kunne få løst mit sofaproblem?

Damen kunne heller ikke svare, men tilbød at der kom en ud og kiggede på sofaen.

Tjo…

“Ja, den første ledige tid vi har er den 29 september”, sagde Idémøbeldamen.

Skidegodt. Det er altså halvanden f**king måned fra, jeg henvendte mig første gang til såkaldt “Kundeservice”

Kære Idémøbler,

Kan I for fanden i h.. ikke lave et system, hvor de stoffer I i forvejen har registreret, også har en note vedhæftet, der siger noget om vask, behandling og rens?

Når nu det åbenbart ikke kan lade sig gøre at oplysningerne følger med, når sofaen leveres?

GU FANDEN GIDER JEG EJ RINGE ELLER MAILE 100 GANGE, FOR IKKE AT FÅ ET SVAR. GU GIDER JEG HA EN SOFABESIGTIGELSE , GU GIDER JEG EJ VENTE EN HEL DAG PÅ, AT I DUKKER OP OG GU VIL JEG EJ STILLE FYSISK I JERES BUTIK FOR AT AFTVINGE JER ET SVAR!

Det absolut eneste jeg vil høre fra Jer er svaret: Vask, rens eller noget specialmiddel.

Og et kæmpestort, fedt “Undskyld”

 

Kan du lide, hvad du læser, så del gerne!


Facebooktwittergoogle_pluspinterestlinkedinmail

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *