Så svar dog!

Siger det bare: Måske er en af grundene til at danskerne bruger for få penge, at vi får så dårlig service i butikkerne, vi ikke har lyst til at bruge en krone?

Ok, måske lige letkøbt nok, men i hvert fald er der nu endnu et sted mindre, hvor jeg gider lægge mine penge. Efter det lille sofa-incident har jeg drevet klapjagt på Idémøbler for at få vejledning omkring, hvordan man får meget mørk jeansfarve af hvid sofa.

Det går dårligt.

Ringede til biksen straks plamagen var opdaget. Fik teenager i røret, der intet kunne svare på, men ville vende tilbage med oplysningerne 5 minutter senere. Da dagen var slut havde han stadig ikke ringet tilbage.

Dagen efter ringede jeg selv igen – hvor ingen tog telefonen. Det gjorde de heller ikke den næste dag. Og teenager havde selvfølgelig heller ikke ringet.

Havde ikke tid til at køre ud i butikken og spørge, så valgte at sende en mail i stedet.  2 dage efter fik jeg en mail retur med besked om, at jeg  skulle oplyse varenummer, kundenummer og købsdato. Da de var afleveret var svaret, at de ville vende tilbage med et svar indenfor 8 – 10 dage.

?

For det første er det mig ubegribeligt, at Idémøbler skal være 8 – 10 dage om at finde oplysninger på deres egen stoftype på deres egne
sofaer. I min optik kan det højest tage 5 minutter.

Dernæst, når man så skriver at man svarer 8 -10 dage senere, så skal der fandenhylme svares.

For selvfølgelig: Der er nu gået 17 f**king dage  – uden skyggen af et svar!

Og det er bare den berømte dråbe. Aldrig om jeg gider handle i den skodbiks igen.

Bare virkelig noget pis, at de har nogle vildt pæne skåle som jeg rigtig gerne vil have

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *