Hilsen fra den østeuropæiske stripper

Nu står hun og flasher sig igen. Vores veninde Victoria Milan.

Altså hende, der mener, at utroskab ikke skal foregå i det skjulte, men systematiseres og gøres til et betalingsfortagende. Mener at have læst noget om, at navnet mere associerer med noget østeuropæisk stripper*. Man kunne også få tanker i retning af glædespige…

Nå, men Victoria M. har jo allerede været på besøg her. Nemlig for fire måneder siden, da købepigen gjorde sit indtog i de danske parforhold.  I mellem tiden har firmaet nu skuet op for reklameaktiviteten, så opfordringen til at knalde udenom nu præger bybilledet på store billboards, busskure og reklamesøjler. Og så skal jeg da lige love for, at dansken kan komme til tastaturet:

Fordømmelsen går på følgende: 1) At nogen vil facilitere andres utroskab, 2) at de tjener så ustyrligt mange penge på det, at de kan bekoste kæmpestore bill boards på de mest centrale steder og 3) at 60.000 danskere allerede er tilmeldt løjerne.  

Selv en odenseansk politiker har lugtet folkestemningen og vil have reklamerne forbudt, fordi de kommunalt betalte busskure ikke skal opfordre til uartigheder. Godt så. Men hvorfor er det lige, utroskab, blandt andet, er interessant?

Fordi det jo, med mindre andet er aftalt, er no go. Og alt det man ikke må, bliver jo, per definition, mere interessant.

Så lad os da endelig gøre det mere spændende og give firmaet endnu mere omtale ved, at gøre det til store diskussioner i medierne (Og det er ikke nødvendigt at påpege, at jeg skriver om det. Også. Tak)

Folk har alle dage kunnet finde ud af, at skaffe sig noget på den dumme, så et datingsite  for udenomsknald virker faktisk overflødigt.

Og set med de briller på er 60.000 medlemmer så mange? Hvor mange af de 60.000 har egentlig fået noget ud af deres uartige hensigter?  Hvis den organiserede utroskab er en god forretning, er det så nødvendigt med kæmpestore reklamer?

Lad os lige slå fast, at ja, jeg synes også det er smagløst, vammelt og grotesk – men tvivler på, at et forbud mod reklamerne er vejen frem.

Kunne man ikke i stedet forestille sig, at folk, der ser reklamen tænker: 1) ”Sådan noget patetisk pis gider jeg da ikke, så hellere gøre en indsats derhjemme”? Eller 2) ”Sådan noget patetisk pis gider jeg da ikke, så nu går jeg hjem og bliver skilt”?

Eller er jeg bare naiv udover det normale? a, det er jeg for engang i mellem er det nødvendigt, at tro på det gode i mennesker. Også.)

NB: Nej, jeg gider ikke vise et billede af reklamen. Der er grænser for rummeligheden.

* Det er Ditte Okmann, der i Ekstra Bladet har tituleret Victoria Milan som et østeuropæisk strippernavn. Bare for god ordens skyld.

Kan du lide, hvad du læser, så del gerne!


Facebooktwittergoogle_pluspinterestlinkedinmail

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *